2012. március 13., kedd

MOLETT buggyos/ülepes térdnaci (44/46) - Jelenlegi ára: 510 Ft !

    Köszöntelek!!!
Eladásra kínálom méret probléma miatt, moletti, világoszöld színű pamut nacimat. A nacit tavaly vettem pár alkalommal volt rajtam, de nyár végére annyit fogytam, hogy már nem tudtam használni. Hibátlan állapotú, lezser darab, én hordtam buggyos és ülepes naciként is melyet a fényképeken illusztráltam. Dereka miatt lehet jól variálni, mert vastag gumis passzéja le és felhajtható ezáltal tudod buggyosan és ülepesen, lezseren is hordani. Térdnaci melyet alul kötővel szabályozhatsz. Nagyon szerettem mert tényleg jól kihasználható, trendi darab. Beleírt méret szerint XXXL-es de figyeld a mért adatokat és ne felejtsd, hogy ez a naci lezseren jó, hogy a buggyos és ülepes hatást el tudd érni: ))A méretet a derekán lévő gumi felhajtásával mértem!!
Külső hossz: 70 cm
Belső hossz: 35 cm
Derék: 2x43-60 cm
Csípő: 2x66-70 cm
Comb: 2x37-42 cm
Ülep elől/hátul: 40/44 cm.
A nacit tisztán, állat-, és dohánymentes háztartásból küldöm!!!
Személyes átvétel és postázás megoldható!!!



Jelenlegi ára: 510 Ft

Az aukció vége: 2012-03-11 18:57
. MOLETT buggyos/ülepes térdnaci (44/46) - Jelenlegi ára: 510 Ft

Fontos